zaterdag 1 december 2012

Winterochtend

Vrijdagochtend 29 november 2012 (erg vroeg) in mijn pyama, met daarover mijn winterjas, ben ik wat foto's gaan maken dichtbij huis. Het was zo mooi geworden na een graadje nachtvorst. Een korte impressie:





Het autodak van de buurvrouw

Prachtig toch

Een buurvrouw die mij foto's zag maken riep me en zei dat er op haar autoramen prachtige ijsbloemen zaten. Ze had helemaal gelijk!!  Na mijn fotosessie ;-) mocht ze gaan krabben!

Daar ging ik dan in mijn pyama door de straat. Een warme douche zorgde ervoor dat ik niet meer liep te rillen.

4 opmerkingen:

  1. Jullie boffen maar. Hier wil het nog niet echt vlotten met de vorst. 's Nachts gooi ik nog steeds de deken af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Caroline, vooral de ijsbloemen zijn schitterend.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

  3. imo
    imo downloading
    imo download
    imo app
    imo apk
    Talkatone says your incoming phone number expires if you don’t use the app for few days, unless you buy some credits to keep it going.

    BeantwoordenVerwijderen